TAF21! reklama festivalining tanlov g'oliblari e'lon qilindi

Festival tanlovlarida 112ta brendning 207 loyihalari ishtirok etdi.

9-oktabr kuni tantanali taqdirlash marosimida eng yaxshi reklama tanlovi g'oliblari e'lon qilindi. Ovozlar iste'molchilar va ekspert hakamlar hay'ati talqini
bo‘yicha aniqlandi.

Bu yil yangi formatga qaramay, 10 ta tanlov nominatsiyasida 112 ta brendning 207 loyihasi ishtirok etdi.

Iste'molchilar tanlovi bo'yicha "Yangi mahsulot yoki xizmatni ishga tushirish" nominatsiyasida Uzbekinvestning KASKO 2.0 loyihasi g'olib bo'ldi. Ekspertlar hay'ati esa Humans.uz loyihasini g‘olib deb e'lon qildi.

Iste'molchilar Rebrending nominatsiyasida Uzbekinvest loyihasini tanlashgan bo‘lsa, mutaxassislar jyurisi oltinni SQBning rebrending loyihasini tasnlashdi.

Iste'molchilar Milliy qadriyatlardan foydalangan holda kampaniyasi, nominatsiyasida Chill out loyihasini eng yaxshi deb hisoblashdi. Ekspert hakamlar hay'ati esa eng yaxshi loyiha deb Art kosmik KNAUF tunnel Savitskiyni e'lon qilishdi.

Bundan tashqari, "Taniqli shaxslar bilan reklama kampaniyasi", "SMM kampaniyasi", "Mavsumiy kampaniya", "Jamoa yaratish, jamoa, sodiqlik dasturi", "Yagona aloqa kanaliga ega kampaniya", "Ijtimoiy ahamiyatga molik vazifalarni hal qilish"kabi nominatsiyalar bo'yicha g'oliblar e'lon qilindi.

Shuningdek, maxsus nominatsiyalarda ham g‘oliblar aniqlandi:

Yilning eng yaxshi reklama beruvchisi
KNAUF;

Yilning eng yaxshi reklama agentligi
ROCKET;

Yilning eng yaxshi reklama loyihasi
Loyiha: # Imzochallenge bilan Seka Vines
Tovar: AKFA GROUP.